Is het onderwijs hersenspoeling geworden?

Waarom geven leraren niet gewoon vakles en/of bijles vraagt de auteur, nou, dat mag niet meer.

E.J. Bron

Screenshot_57

(Door: Sicarius)

Recent onderzoek wijst uit dat de kwaliteit van het onderwijs in Nederland achteruit holt. Hoewel er stevig gediscussieerd wordt over de oorzaak hiervan, speelt een aantal zeer controversiële theorieën een overduidelijke rol. Vooral jongere studenten zijn nog volop in ontwikkeling op het gebied van politieke ideologie en maatschappelijke vraagstukken. Iedereen zou vrij moeten zijn hier zelf meningen over te vormen. Helaas is dit binnen het Nederlandse onderwijssysteem niet het geval. Maar al te vaak worden (jonge) studenten gebombardeerd met doctrines waarvan de feitelijkheid wordt betwist. Hieronder vindt u een overzicht van theorieën die als correct gepresenteerd worden aan studenten.

Lees verder>>>
Curiales

View original post

Advertisements

About cassandrasez

Cass is a well-travelled Dutchwoman, formerly of Spokane, Washington, USA, presently living in Holland again. She holds a Master's Degree in English and has taught it 20 years at the high school and mostly Jr. College level, until 2010. For other info see "About" at top bar.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s