SATIRE: Moslims bang voor tegenreactie van de mensen die maar steeds door ze worden vermoord

voor zover ik ze tegenkom met hun, Oh maar dat is niet mijn Islam, en We moeten beginnen met respect voor geloof, krijgen ze lik op stuk, Nummer 1 Mohammed was OOK een verkrachtende moordende dief, Nummer 2 moslims krijgen pas respect als er een kerk in Saudi Arabie staat en niet eerder. Tuig is het, allemaal, stuk voor stuk.

E.J. Bron

Screenshot_13

(Door: Daniel Greenfield – Vertaling: Ekster)

Het is belangrijk niet uit het oog te verliezen wie momenteel de echte slachtoffers zijn. Dat zijn immers de moslims die bang zijn enigszins te worden lastig gevallen door Joden, atheïsten en christenen die nog niet door hen vermoord zijn. Ook de meest recente gijzelnemer in Frankrijk heeft zijn bezorgdheid al uitgesproken over een mogelijke reactie van de gijzelaars. “Ik moet voortdurend op mijn hoede zijn”, zo sprak de bezorgde terrorist. “Als ik mijn wapen neerleg, zouden de gijzelaars en de politie mij direct aanvallen, enkel en alleen maar omdat ik moslim ben”. Veel Franse moslims hebben in vergelijkbare bewoordingen hun bezorgdheid reeds uitgesproken. “Als ik tegenwoordig een auto in de fik steek, kijkt men mij vuil aan. Alsof ik minder ben dan zij alleen omdat ik moslim ben en een auto in de brand steek”, aldus Achmed A.

View original post 153 more words

About cassandrasez

Cass is a well-travelled Dutchwoman, formerly of Spokane, Washington, USA, presently living in Holland again. She holds a Master's Degree in English and has taught it 20 years at the high school and mostly Jr. College level, until 2010. For other info see "About" at top bar.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

