De mediaoorlog, “de geest terug in de fles” en Arnon Grunberg

Net zo optreden tegen moslims hier, als in moslimlanden wordt opgetreden tegen niet-moslims. Hoge boetes, aparte restricties, volstrekt geen privileges, discriminatie, etc., en dan zijn we nog humaan want in Saudi Arabie etc. hakken ze gewoon de koppen af.

E.J. Bron

Screenshot_62

Arnon Grunberg

(Door: Martin van Vliet)

Sinds Charlie Hebdo en de moord op vier Joden in een joodse supermarkt in Parijs woedt er een mediaoorlog in Nederland. Deze mediaoorlog heet “De geest terug in de fles”: “Niets met de islam te maken”. Moet gezegd worden dat in Frankrijk, Duitsland en zelfs in België de problemen wel benoemd kunnen worden, alleen in het super politiek correcte Nederland is het benoemen van de waarheid taboe. Zelf worstel ik al langer met de zaak. De laatste tijd begon ik namelijk te denken, ook al wilde ik het helemaal niet, want ik ben een aardige jongen die racisme haat, dat de aanslagen in Parijs iets met de islam te maken zouden kunnen hebben. Ik kon mij vinden in de stelling dat de “Islamitische Staat” niets met de islam te maken heeft.

View original post 661 more words

About cassandrasez

Cass is a well-travelled Dutchwoman, formerly of Spokane, Washington, USA, presently living in Holland again. She holds a Master's Degree in English and has taught it 20 years at the high school and mostly Jr. College level, until 2010. For other info see "About" at top bar.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

