PEGIDA is niet bruin

Ik heb zelf als vreemdeling in een ander land gewoond, mijn halve levensjaren. Mijn vrienden en kennissen bestaan uit mensen van alle landen en rassen. Het is niet het feit dat ze uit het buitenland komen of een andere huidskleur hebben, dat me niet bevalt aan Islamieten. Het heeft met ras of vreemdelingenhaat absoluut niets te maken. De Islam bestaat uit mensen van vele rassen uit vele landen, ook, dus het concept “ras” is niet eens van toepassing.
Verder waren wij al multicultureel. Europa had al honderden jaren invloeden uit verre landen en ook immigrantenwijken en ghetto’s. Ook stond specifiek Nederland bekend als het meest tolerante volk ter wereld, met een geschiedenis van vervolgde mensen opvangen en ze hier een plek geven. Duitsland na de tweede wereldoorlog vangt procentagewijs, de meeste vluchtelingen op. Doen we nog.
En wat is onze dank? We worden bedreigd, geterroriseerd, uitgemolken, ongewenst verklaard in ons eigen land. Vreemdelingen krijgen voorrang en moslims krijgen ALLES.
Vroeger was ik fel tegen bont. Toen woonde ik in Amerika waar er heel koude winters waren en nu heb ik een bontjas.
Vroeger was ik fel tegen de doodstraf. Toen hoorde ik van het geval Ted Bundy, en ben er nu vlak voor.
Vroeger was ik niet racist. Toen zette Quinsy Gario een grote bek op.

Mooi zo. Mensen, als het je hier niet bevalt, ROT OP. En vraag de Oliesheiks van de Islam maar om geld, die hebben zat.

E.J. Bron

Screenshot_18

(Door: Shalom Hatikva – Vertaling: E.J. Bron)

In veel grote en kleine kranten kun je lezen hoe rechts-radicaal en buitenlandervijandig de deelnemers aan alle PEGIDA-demonstraties in Duitsland zijn. We worden niet alleen in de geprinte media bovendien nog nazi´s genoemd, ook de televisie doet hierin in niets onder. Politici oordelen over heel normale mensen, over burgers die hun ogen niet sluiten voor de toestanden in Duitsland. Terwijl nauwelijks een van de journalisten ons persoonlijk kent of de moeite neemt ons en onze opvattingen te leren kennen om zodoende een realistisch beeld te krijgen.

View original post 410 more words

About cassandrasez

Cass is a well-travelled Dutchwoman, formerly of Spokane, Washington, USA, presently living in Holland again. She holds a Master's Degree in English and has taught it 20 years at the high school and mostly Jr. College level, until 2010. For other info see "About" at top bar.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

